Jaarverslag 2020: Samenwerken voor een betere leefomgeving

Graag presenteren we ons jaarverslag 2020. Het was een uitzonderlijk jaar waarin wij dankzij de veerkracht en flexibiliteit van al onze collega’s, onze klanten op afstand zijn blijven bedienen. Tegen de achtergrond van corona zijn wij dan ook zeer tevreden met onze financiele resultaten.

Met onze vakkennis, creativiteit en digitale technologie hebben we onze klanten geholpen hun continuïteit te waarborgen, hun ambities te realiseren en weerbaarder te worden tegen de effecten van klimaatverandering.

Ook in 2020 hebben we nadruk gelegd op het belang van klimaatactie. We spelen een steeds dominantere rol in de energietransitie met onze projecten voor de publieke en private sector om CO2-reductie te realiseren.

Lees in ons Engelse jaarverslag of de Nederlandse samenvatting over onze innovaties en baanbrekende projecten. Wij bedanken u graag voor de goede samenwerking in het afgelopen jaar en kijken uit naar een mooie voortzetting hiervan in 2021.

Jaarverslag archief (Engels)

Jaarverslag 2020

In ons (Engelstalige) jaarverslag kunt u lezen hoe wij zorgdragen voor de continuïteit van onze dienstverlening voor klanten, de gebouwde omgeving en de samenleving. Wij rapporteren over onze investeringen in onze digitale transformatie en digital twin software, waarmee we slimme oplossingen kunnen ontwikkelen voor onze klanten. Lees in het volledige verslag over ons gunstige financiële resultaat en de projecten waarmee we een positieve impact hebben op mensen, onze leefomgeving en de economie.

Lees ons Jaarverslag

NEDERLANDSE SAMENVATTING EN KENGETALLEN 2020

In onze Nederlandse samenvatting delen we onze projecten om weerbaarder te worden tegen de gevolgen van klimaatveranderingen en de steeds dominantere rol die we spelen in de energietransitie om CO2-reductie te realiseren. De kengetallen uit ons jaarverslag 2020 hebben we overzichtelijk samengevat. Hierin staan onze belangrijke cijfers: onze financiële resultaten, omzet naar regio, klantengroep en marktgroep, evenals de CO2-voetafdruk per werknemer.

Lees de Nederlandse samenvatting

RESPONSIBLE & SUSTAINABLE BUSINESS UPDATE (RSB) & GRI-TABEL

Onze RSB-update is een aanvulling op ons jaarverslag. Het geeft inzicht in onze duurzame activiteiten en prestaties en schetst hoe wij bijdragen aan een betere wereld. In de update staat ook onze Global Reporting Initiative (GRI) – tabel, dat een uitgebreid overzicht van duurzaamheidsverslaglegging biedt. Het wordt over de hele wereld op grote schaal gebruikt om uniform en transparant te communiceren over de impact van bedrijven op kritieke vraagstukken rondom duurzaamheid, zoals klimaatverandering, mensenrechten, anticorruptie, etc.

Lees onze interactieve RSB-update