JAARVERSLAG 2019: GEBRUIK NIEUWE VORMEN VAN INTELLIGENTIE VOOR EEN BETERE LEEFOMGEVING

We presenteren ons jaarverslag 2019, wat de voortang van ons bedrijf weergeeft, onze positieve financiële resultaten en investeringen in de toekomst. We beschrijven hierin ook hoe we digitale technologieën en data hebben uitgebreid en geïntegreerd in onze slimme digitale oplossingen, waarmee we toenemend een positieve impact hebben op onze klanten, mensen en onze leefomgeving.

Door in te zetten op slimme innovaties en efficiëntere samenwerkingen, ondersteunen we onze klanten succesvol bij hun complexe maatschappelijke uitdagingen, zoals hun digitale transformatie en de energietransitie.

2019 was opnieuw een jaar van toekomstbestendige, iconische projecten, waarmee we ook Nederland hebben verrijkt en verduurzaamd. Lees hierover in ons Engelse jaarverslag of de Nederlandse samenvatting.

DOWNLOAD ONS VOLLEDIGE ENGELSE JAARVERSLAG 2019

Lees in ons volledige Engelse jaarverslag over de slimme innovaties die we het afgelopen jaar hebben gerealiseerd, dankzij onze getalenteerde mensen. We beschrijven hoe we samen met onze klanten nieuwe vormen van intelligentie, zowel creatieve als digitale, inzetten om bij te dragen aan een betere wereld. Download het volledige verslag om te lezen over ons gezonde financiële resultaat en hoe we met onze slimme oplossingen een positieve impact creëren voor onze klanten, de gebouwde omgeving en onze leefomgeving.

Download ons jaaverslag

DOWNLOAD ONZE NEDERLANDSE SAMENVATTING EN KENGETALLEN 2019

Lees in onze Nederlandse samenvatting over de toekomstbestendige, iconische projecten die we hebben gerealiseerd, waarmee we een positieve impact hebben op mensen, onze leefomgeving en de economie. De kengetallen uit ons jaarverslag 2019 hebben we overzichtelijk samengevat. Hierin staan onze belangrijke cijfers: onze financiële resultaten, omzet naar regio, klantengroep en marktgroep, evenals de CO2-voetafdruk per werknemer.

Download onze Nederlandse samenvatting en kengetallen

LEES ONS RESPONSIBLE & SUSTAINABLE BUSINESS UPDATE (RSB) & GRI-TABEL

Onze RSB-update is een aavulling op ons jaarverslag. Het geeft inzicht in onze duuzame activiteiten en prestaties en schetst hoe wij bijdragen aan een betere wereld. In de update staat ook onze Global Reporting Initiative (GRI) – tabel, dat een uitgebreid overzicht van duurzaamheidsverslaglegging biedt. Het wordt over de hele wereld op grote schaal gebruikt om uniform en transparant te communiceren over de impact van bedrijven op kritieke vraagstukken rondom duurzaamheid, zoals klimaatverandering, mensenrechten, anticorruptie, etc. Om onze RSB-update en onze GRI-tabel 2019 te lezen klik op onderstaande link.

Lees onze interactieve RSB-update