Jaarverslag 2018: Verbinden van intelligentie draagt bij aan groei en een duurzame toekomst

Met trots presenteren we ons jaarverslag 2018. We beschrijven hierin het succes van onze strategische focus, onze autonome groei en de investeringen in de toekomst van ons bedrijf.

In 2018, gedreven door het enthousiasme en de expertise van onze medewerkers, hebben we enorme vooruitgang geboekt in het verbinden van intelligentie ten behoeve van een duurzame toekomst. We combineren onze kennis van de gebouwde omgeving met de digitale wereld. Dit leidt tot nog slimmere en snellere oplossingen. We werken onder meer aan de ontwikkeling van innovaties door het integreren van digitale en data gedreven toepassingen, zoals bijvoorbeeld BlueLabel® en Fastlane.

Naarmate de zorgen over klimaatverandering, schaarste van grondstoffen groeit en de noodzaak van energietransitie toeneemt, is de missie van ons bedrijf Enhancing Society Together relevanter dan ooit. De energietransitie is één van de belangrijkste uitdagingen voor onze klanten. Samen met onze klanten en partners willen we bijdragen aan de verwezelijking van de doelen zoals bepaald in het Klimaatakkoord van Parijs. Wij zijn in Nederland actief op het gebied van zowel de TransitieCoalitie als de Energietransitie agenda. Met onze multidisciplinaire expertise op het gebied van steden, water, transport en industrie, versterkt met data science, hebben wij een sterke positie om nieuwe innovatieve diensten te ontwikkelen die een positieve impact hebben op mensen, onze leefomgeving en de economie.

Lees in ons Engelse jaarverslag of de Nederlandse samenvatting over de baanbrekende projecten die we hebben gerealiseerd.

Wij bedanken u graag voor de goede samenwerking in het afgelopen jaar en kijken uit naar een mooie voorzetting hiervan in 2019.

DOWNLOAD ONS VOLLEDIGE ENGELSE JAARVERSLAG 2018

Lees in ons volledige engelse jaarverslag over de innovatieve projecten en digitale diensten die we het afgelopen jaar hebben gerealiseerd, dankzij onze getalenteerde medewerkers. We rapporteeren over onze bestendige autonome groei en het succes van onze strategische focus. We beschrijven onze bijdrage aan de energietransitie; een belangrijke uitdaging voor onze klanten. Download het volledige verslag om te lezen over onze sterke positie om nieuwe innovatieve diensten te ontwikkelen die een positieve impact hebben op mensen, onze leefomgeving en de economie.

Download ons jaarverslag

Download onze Nederlandse samenvatting en kengetallen

Lees in onze Nederlandse samenvatting over de baanbrekende projecten die we hebben gerealiseerd. De kengetallen uit ons jaarverslag 2018 hebben we overzichtelijk samengevat. Hierin staan onze belangrijke cijfers over 2018: onze financiële resultaten, omzet naar regio, klantengroep en marktgroep, evenals de CO2-voetafdruk per werknemer. Klik op de onderstaande link om onze kengetallen 2018 te downloaden.

Download onze Nederlandse samenvatting en kengetallen

Download onze
RSB informatie & GRI-tabel

Onze Responsible & Sustainable Business (RSB) informatie staat in onze GRI-tabel, ons jaarverslag en de RSB-update. Het Global Reporting Initiative (GRI) biedt een uitgebreid systeem voor duurzaamheidsverslaggeving. Het wordt over de hele wereld op grote schaal gebruikt om uniform en transparant te communiceren over de impact van bedrijven op kritieke vraagstukken rondom duurzaamheid, zoals klimaatverandering, mensenrechten, corruptie, etc. Klik op de onderstaande links om onze RSB informatie 2018 of GRI-tabel 2018 te downloaden.

Download onze RSB informatie Download onze GRI-tabel