Jaarverslag 2018: Verbinden van intelligentie draagt bij aan groei en een duurzame toekomst

Met trots presenteren we ons jaarverslag 2018. We beschrijven hierin het succes van onze strategische focus slechts twee jaar na de introductie, onze autonome groei en de investeringen in de toekomst van ons bedrijf.

Naarmate de zorgen over klimaatverandering, schaarste van grondstoffen groeit en de behoefte aan energietransitie toeneemt, is de missie van ons bedrijf ’enhancing society together’ relevanter dan ooit. De energietransitie is een van de belangrijkste uitdagingen voor onze klanten. Samen met onze klanten en partners willen we bijdragen aan de verwezelijking van de doelen zoals bepaald in het Klimaatakkoord van Parijs. Wij zijn in Nederland actief op het gebied van zowel de TransitieCoalitie als de Energietransitie agenda. Met onze focus op steden, water, transport en industrie hebben wij een sterke positie om nieuwe innovatieve diensten te ontwikkelen die een positieve impact hebben op mensen, onze leefomgeving en de economie.

We slagen steeds sneller erin om de fysieke met de digitale wereld te verbinden, wat leidt tot slimmere oplossingen. We werken onder meer aan de ontwikkeling van innovaties door het integreren van digitale en data gedreven toepassingen, zoals bijvoorbeeld BlueLabel® en Fastlane. Onze medewerkers spelen in onze digitale tranformatie een cruciale rol. We blijven daarom investeren in hun digitale vaardigheden, onder meer via onze Digital Academy. Lees in ons Engelse jaarverslag of de Nederlandse samenvatting over de baanbrekende projecten die we hebben gerealiseerd.

Wij bedanken u graag voor onze goede samenwerking het afgelopen jaar en kijken uit naar een mooie voorzetting hiervan in 2019.

DOWNLOAD ONS VOLLEDIGE ENGELSE JAARVERSLAG 2018

Lees in ons volledige engelse jaarverslag over de innovatieve projecten en digitale diensten die we het afgelopen jaar hebben gerealiseerd, dankzij onze getalenteerde medewerkers. We rapporteeren over onze bestendige autonome groei en het succes van onze strategische focus. We beschrijven onze bijdrage aan de energietransitie; een belangrijke uitdaging voor onze klanten. Download het volledige verslag om te lezen over onze sterke positie om nieuwe innovatieve diensten te ontwikkelen die een positieve impact hebben op mensen, onze leefomgeving en de economie.

DOWNLOAD ONZE kengetallen 2018

De kengetallen uit ons jaarverslag 2018 hebben we overzichtelijk samengevat. Hierin staan onze belangrijke cijfers over 2018: onze financiële resultaten, omzet naar regio, klantengroep en marktgroep, evenals de CO2-voetafdruk per werknemer. Klik op de onderstaande link om onze kengetallen 2018 te downloaden.