INNOVATIE X CO-CREATIE = IMPACT

Met genoegen presenteren we ons jaarverslag 2017. Hierin beschrijven wij een succesvolle start van onze nieuwe strategie, de terugkeer naar autonome groei en een verbeterd operationeel resultaat.

De wereld verandert voortdurend. Wij omarmen deze ontwikkeling en combineren die met onze technische ervaring en expertise. We hebben de ambitie om een duurzame impact te hebben op onze klanten en de leefomgeving; innovatie en co-creatie staan daarin centraal.

We verbinden in een steeds sneller tempo de digitale en de fysieke wereld en we maken gebruik van data en algoritmen om inzichten te vertalen naar vooruitzichten en voorspellingen. Om innovatie te versnellen, werken we samen met stakeholders en gaan we partnerschappen aan.

In 2017 hebben we Flowtack gelanceerd, een slim systeem voor het optimaliseren van de verkeersdoorstroming in steden. De weggebruiker heeft hierdoor minder wachttijd en verbruikt minder brandstof waardoor de CO2-uitstoot wordt verlaagd. Met ons iReport-platform wordt informatie eenvoudig digitaal toegankelijk en inzichtelijk voor alle betrokkenen. Dit zijn slechts twee voorbeelden van onze baanbrekende innovaties.

Onze toewijding om bij te dragen aan een betere samenleving blijft onverminderd groot. Een financieel gezond bedrijf is hiervoor cruciaal. We zijn dan ook verheugd met ons positief nettoresultaat en dat de tevredenheid van klanten en medewerkers is toegenomen. Ook de orderportefeuille staat er goed voor.

Wij willen u bedanken voor onze goede samenwerking vorig jaar en continueren die graag in 2018.